Kuidas tellida?


TELLIMINE

Kõik Nailboardi netipoe tooted on Tallinnas kohapeal olemas (kui ei ole teisiti märgitud). Kõik hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu 20%. Tellimuse maksumusele lisandub postikulu.

KOHALETOIMETAMINE

Kaubale on võimalik meie kontorisse ise järgi tulla. Selleks valige tellides tarneviisiks "tulen ise järgi". Postisaadetised toimetavad Eesti piires kohale Itella SmartPOST ja Omniva.

Hinnad:

- SmartPost 3.00 EUR

- Omniva automaaditeenus 2.90 EUR

- Omniva tavapost (postipakk) 4.00 EUR

TASUMINE

Tasumine toimub ülekandega. Tellimusele vastates saadame oma pangakonto rekvisiidid. Raha laekumisel postitame kauba. Kui Sul pole võimalik meiepoolse tellimusekinnituse väljastamisest 7 päeva jooksul arvet tasuda, võta meiega ühendust. Vastasel juhul tühistame tellimuse. Ülaltoodud postihindadega saadame kaupu ainult Eesti aadressidele.

TELLIMUSE TÄITMISE AEG

Tavaliselt 1-3 tööpäeva, sõltuvalt postiliigist. Juhul kui ei ole võimalik selle aja jooksul tellimust täita, võtame Sinuga ühendust.

KAUBA VÄLJAVAHETAMINE

Kui olete saanud ekslikult vale toote või on toode defektiga, siis võtke ühendust allpool märgitud kontaktidel. Välja vahetatakse vaid defektiga kaup, mis asendatakse sama toote defektita eksemplariga. Väljavahetamisel tekkinud postikulu jääb meie kanda. Põhjusel: "Ma arvasin, et mulle see plaat meeldib, aga selgus, et ei meeldi", me kaupa ümber ei vaheta.

Tekkinud küsimustele püüame vastata:

- lauatelefon kontoris 6609078
- mobiiltelefon 56621099 (Virko)
- e-mail virko@nailboard.org

Meie postiaadress on:

Nailboard Records, PK 2016, 10602, Tallinn

Meie kontor / ladu asub:

Madara 31, Tallinn.
Kristiine Keskuse vahetus läheduses.



TARBIJAKAITSEAMETI INFO

Tarbijakaitseamet palus meil kodulehele lisada ametlikuma info juhuks kui kliendil ei õnnestu meiega kokkulepet saavutada. Aga palun:

MÜÜGILEPINGUST TAGANEMINE, KAUPADE TAGASTAMINE JA ASENDAMINE

1. Ostjal on 14 päeva aega Kaubaga tutvuda. Juhul, kui Kaup Ostjale ei sobi, on Ostjal õigus 14 päeva jooksul Kauba kättesaamisest Müügilepingust taganeda ja ostetud Kaup Hüperpromootori OÜ-le tagastada (v.a punkti 7 alapunktides toodud Kauba puhul). Kaup peab olema komplektne, kasutamata ja originaalpakendis ning taganemisavaldus peab olema Hüperpromootori OÜ-le saadetud kirjalikult meie postiaadressil või e-posti aadressil virko@nailboard.org 14 päeva jooksul alates Kauba kättesaamisest.

2. Ostja kannab talle üleantud Kauba tagastamisega seotud otsesed kulud (sh. posti- ja tarnekulud).

3. Kui tagastatav Kaup on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Ostja poolt mittesihipärase kasutamise tulemusena või muu Ostja tegevusest tingitud asjaolu tõttu, siis jääb Hüperpromootori OÜ-le õigus tasaarvestada Kauba väärtuse vähenemine Ostja poolt Kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva ostuhinnaga. Juhul kui Ostja ei ole nõus tasaarvestuses näidatud Kauba väärtuse vähenemisega, on tal õigus tagastatud Kauba väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsioonis süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi abi. Sõltumatu ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Ostja ja Hüperpromootori OÜ vahel, v.a juhul kui ühe poole seisukoht osutub ilmselgelt põhjendamatuks. Sellisel juhul maksab kulude eest pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

4. Kui Ostja on punkti 1 alusel Müügilepingust taganenud, tagastab Hüperpromootori OÜ Ostja poolt tasutud ostuhinna, millest on Hüperpromootori OÜ-l õigus tasaarvestada ja maha arvata punktis 3 nimetatud Kauba väärtuse vähenemine, 7 päeva jooksul taganemisavalduse kättesaamisest, eeldusel, et sama aja jooksul tagastatakse Kaup Hüperpromootori OÜ-le.

5. Tagastusõigus ei kehti järgneva Kauba puhul:

5.1. Kaup, mis on valmistatud Ostja poolt esitatud tingimusi arvestades eritellimusel;

5.2. Kaup, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel (nt kõrvaklapid) ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud;

5.3. audio- ja videosalvestised, mille ümbrise on Ostja avanud.

Tarbijakaitseamet soovitab Euroopa Liidu uut elektroonilist keskkonda, mille kaudu lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Meie veebipoe esimese 11 aasta jooksul pole kliendid kordagi pidanud tekkinud murede lahendamiseks pöörduma kellegi muu kui Nailboardi poole, siiralt usume edaspidigi üheskoos kliendiga võimalikest lahendustest parima leidvat.